הפקות חינה

טקסי חינה

טרנדים חמים באופנת חתנים לשנת 2024

בכל חתונה כל המבטים נשואים לעבר החתן והכלה כיאה לכוכבי האירוע. לא רק שמלת הכלה צריכה לקבל את הכבוד המגיע לה אלא גם חליפת החתן חייבת להיות לא פחות ממושלמת, ולגרום לחתן להראות ולהרגיש הכי טוב שיש. זו הסיבה לכך שבשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר טרנדים חמים שמשפיעים על אופנת החתנים, וגורמים לה להיות חדשנית יותר, עדכנית ומעניינת. במאמר זה ריכזנו עבורכם את הטרנדים הלוהטים באופנת חתנים לשנת 2024 שיעזרו לכם להגיע לבחירה הנכונה ומלאת הסטייל לה אתם מייחלים.

לא רק חליפת חתן בצבע כהה

הטרנד הלוהט כיום הוא חליפות חתן בשלל צבעים. כל צבע עשוי להיות מעניין ומיוחד, במידה ויתאים לחתן ולצבע עורו באופן המחמיא ביותר. אם בעבר רבים מהחתנים בחרו בחליפות חתן קלאסיות בצבעים כהים הרי שבהתאם לטרנד הרווח כעת נראה גם צבעי חליפות חתן כגון תכלת, ירוק בהיר, קרם, ורוד ואפילו צבעים נועזים יותר כמו אדום, בורדו ואפילו צהוב.

הרכב בדים מנצח

אם בעבר הבדים המככבים בחליפות חתן היו פוליאסטר, צמר ועוד הרי שכיום נראה שימוש בבדים רכים יותר ונושמים שמקנים תחושה קרירה ונעימה על הגוף. הבד הטבעי הנפוץ ביותר הוא פשתן מעורב או פשתן רגיל למראה נעים, קליל ואוורירי. הבדים הללו אלגנטיים ומתאימים מאוד לחתונות בעונת הקיץ אך עשויים להתאים גם לחתונות המתקיימות בעונות מעבר. בנוסף, מדובר בבדים נוחים מאוד, וכידוע על נוחות אין להתפשר בבחירת חליפת חתן שהרי היא הולכת לשמש אותך במשך שעות ארוכות ביומך החשוב.

גזרות צמודות – הן כאן כדי להישאר

אם בעבר ראינו חליפות חתן רבות בגזרה נינוחה ומעט רחבה וחופשית, הרי שהטרנד הלוהט לשנת 2024 הוא המשך ישיר למגמה שראינו בשנים האחרונות – שימוש בגזרה הדוקה המקנה מראה אלגנטי ומודרני במיוחד. גזרה זו שלרוב נקראת סקיני מחמיאה במיוחד לבעלי מבנה גוף צר אך לא רק, ויוצרת התאמה אישית ומראה מוקפד במיוחד.

נעלי חתן אופנתיות

לאורך השנים החתנים בחרו בנעליים סגורות בצבע כהה למראה אלגנטי ומסוגנן עם תיפורים עדינים עם או בלי שרוכים. כיום, רואים יותר ויותר שימוש בנעלי סניקרס ונעלי אופנה אחרות כמו מוקסין למשל. גם הצבע של הנעליים הוא לא רק שחור כמו בעבר אלא יותר בצבעים בהירים המחמיאים במיוחד לחליפת חתן בצבעים כהים.

על אביזרים כבר חשבתם?

הטרנד החם של ימינו שהולך ללוות אותנו גם בשנת 2024 הוא לא רק עיצובים מיוחדים ומעניינים בחליפה עצמה אלא גם חולצות מעניינות ואביזרים בדוגמאות נועזות למראה מוקפד ועדכני הכוללים: גרביים מיוחדים, עניבות, פפיון, מטפחת לדש הבגד, חפתים, חגורות ועוד. האביזרים יקנו לחליפת החתן את המגע הסופי הייחודי והאישי שיהפוך את החליפה למנצחת ואת המראה שלך, החתן, לבלתי נשכח.

ליווי הכלה למקווה נעשה כאמור על ידי הנשים במשפחה לצד שירים וריקודים לפי הנוהג המקובל בעדה המרוקאית. כאשר הנשים ממתינות לכלה הטובלת במקווה הן מציעות לכלל המשתתפים בטקס מגוון עשיר של עוגיות וממתקים מרוקאים שבאים לסמל למעשה את המתיקות שהן מאחלות לזוג הצעיר בחייהם המשותפים יחד.