הפקות חינה

חליפת חתן וסוגי חולצות מכופתרות המתאימות לה

בחירת חליפת חתן היא אחת ההחלטות החשובות העומדות לפנייך, ומצריכה מחשבה רבה ותשומת לב לפרטים הקטנים.

כיום, ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות עיצוב לעומת העבר. כל חתן יכול למצוא בקלות את הסגנון המועדף עליו לפי טעמו האישי, את הצבע האהוב ואת העיצוב שיחמיא לו יותר מכל. בין אם אתה עומד לבחור חליפת חתן קלאסית הכוללת מכנסיים וג'קט בסגנון אלגנטי או בין אם אתה מעוניין בחליפה מעט יותר מודרנית בסגנון קליל, לחולצה שתבחר יש משקל רב על הלוק הסופי והשלמת המראה המבוקש. על אחת כמה וכמה חשיבות הבחירה בחולצה מתאימה עולה, כאשר מורידים את הג'קט באמצע הערב ונשארים עם החולצה שעות ארוכות.

איזו חולצה מתאימה לחליפה שלך?

בטרם תיבחר את סוג החולצה חשוב להקפיד על כך שהיא תהיה מורכבת מבד נעים, נושם ואיכותי, תונח באופן מושלם על גופך לא צמודה ולא רפויה מדי – כדי שתחמיא לך ותהיה נוחה באופן מרבי.

החולצה המקובלת ביותר אותה נוהגים רבים מהחתנים ללבוש כאשר הם קונים חליפת חתן  היא חולצה לבנה מכופתרת. הצבע הלבן משתלב היטב בכל חליפה מכל צבע ומכל סוג, ומוסיפה לה נופך של חגיגיות כיאה ליום החתונה. נהוג לחשוב שחולצה לבנה היא בחירה בנאלית מדי אבל האמת היא שהייחוד שלה הטמון בצבע הלבן הבוהק, מקנה לה את היתרון הגדול על פני צבעים אחרים, כך שגם אם חליפת החתן שלך תהיה בצבעים נועזים יותר כמו בורדו, צהוב, ואפילו ורוד- חולצה לבנה תתאים מאוד.

חולצות בצבעים אחרים כמו תכלת או שמנת גם עשויות להתאים למרבית סוגי החליפות אך יותר לצבעים הכהים שבהן. חולצות בצבע נועז בדרך כלל או כאלה שהן לא חלקות יתאימו למי שבוחר ללבוש חליפת חתן לא שלמה אלא מכנסיים וחולצה או בתוספת וסט.

על הכפתורים של החולצה כבר חשבת?

אם גם אתה עומד לבחור חולצה מכופתרת לחליפה שלך חשוב להתייחס גם לנראות הכפתורים שבה. לדוגמא: כפתורים בצבע שחור על גבי חולצה לבנה יתאימו בעיקר לחליפת חתן שחורה קלאסית ולפפיון שחור על הצוואר שיוצרים השלמה למראה נקי ואלגנטי. ישנם חתנים שיעדיפו כפתורים מוסתרים כך שהחולצה נראית כמקשה אחת יחד עם החליפה והחולצה יוצרת מראה אלגנטי ומוקפד. במקרים אלה, חולצה בה הכפתורים מוסתרים תתאים מאוד לחליפות חתן קלאסיות בהן החתן לא מתכוון ללבוש את הג'קט לאורך זמן או במקרים בהם החתן אינו מעוניין כלל בלבישת ג'קט, ומחפש מראה נקי של חולצה לבנה אלגנטית מאוד, שמתאימה במיוחד למכנסיים בצבעים כהים.