הפקות חינה

טקסי חינה

חליפת חתן במראה שתמיד חלמתם עליו – כך תסדירו אותה בתבונה

מעוניינים לדעת כיצד לבחור חליפת חתן? במאמר שלפניכם אנו מספקים את המידע המלא על נושא זה. מי שיעמיק בו יוכל לדעת בדיוק מה עליו לעשות בשביל לתרגם את ההשקעה שלו לתוצאה בטוחה. בתחום האופנה, בדומה מאד לתחום הצילום, פעמים רבות מה שנראה לנו יפה ונוצץ מסתבר כלא מתאים ברגע האמת. מאמר זה יפרט עבורכם מידע רלוונטי לבחירת תלבושת לחתונה.

בחירת מבנה החליפה הבסיסי

מבנה של חליפת חתן יכול להיות מבוסס על 3 חלקים, ז'קט, חולצה ומכנס, או על 2 חלקים, חולצת צווארון דקה ומכנס. בקיץ נהוג לבחור חליפת חתן המבוססת על 2 חלקים ולהוסיף לה איזשהו פריט לבוש אופנתי שידמה ז'קט, כמו וסט כהה דק. ואולם, גם השארת החולצה עם הצווארון כשכבה עליונה תקנה לחליפה את העיצוב המבוקש. ההמלצה שלנו היא תמיד לבחור פריט דק עליון כלשהו כמו עניבה ארוכה או פפיון צוואר. מומלץ מאד להוסיף גם מטפחת מעוצבת לכיס של החולצה.

בחירת בדי החליפה

כידוע, חתונה היא לא פגישה עסקים. זהו אירוע בו אתם גם האמרגנים, גם מנהלי הטקס, גם הרקדנים, אתם מסמר הערב! התנהלות עם חליפה מזיעה, עבה ולא נוחה עשויה בהחלט לתקוע את החוויה. מה עושים? ברגעים שאתם יודעים שאתם עומדים לפזז הרבה, הכינו לכם חולצת אלגנט מבד נושם שיכול לאפשר לזוז מבלי להזיע. זו יכולה להיות חולצת טריקו יפה אבל אם חשוב לכם מראה שמרני בכל עת, ישנם לא מעט דגמי צווארון שיקנו לכם את הנדרש. הגעה עם 2 סטים של חולצות תהפוך כל חליפת חתן לא רק לאופנתית אלא גם לפונקציונאלית, כזו שכיף להתנהל עמה.

בחירת פרטי ההנעלה של החליפה

נעליים איכותיות אופנתיות הן חלק אינטגרלי ממה שאתם אמוּרים ללבוש על מנת להקנות לכל חליפת חתן מראה מושלם, כזה שייצג אתכם על הצד הטוב ביותר. ההמלצה היא לבחור נעליים בצבע של המכנס, הז'קט או הווסט, צבע כהה נוטה לשחור. ניתן לבחור נעל מגף גבוהה או נעל בעלת סוליה נמוכה. בנוסף לנעליים, חשוב שגם הגרביים שלכם יתכתבו עם אותו צבע על מנת לשמור על אחידות המראה בחליפה. אחרי הכל, אתם צפויים לזוז הרבה, ולעתים המכנס יעלה למעלה והגרביים ייראו, חשוב מראה אחיד והמשך ישיר של קו המכנס והנעל. לכן, ההמלצה היא להגיע גם עם גרביים בצבע כהה.

סיכום כל פרטי חליפת חתן

חליפת חתן רוכשים בסלון חתנים יוקרתי. שם, ניתן לבחור את כל הפריטים הנדרשים ללבוש בחתונה: חולצה קלה המאפשרת לפזז מבלי להזיע, חולצה חגיגית שרד, ז'קט או ווסט, מכנס תואם, חגורה ונעלי יוקרה. כל זאת, לצד עניבה או פפיון ומטפחת לדש הבגד. בסלון חתנים זה מתחייבים על עיצוב חסר תקדים שיקנה עבורכם את החליפה המושלמת.